Uniek en onderhoudsvriendelijk: waarom XXL tegels jouw beste keuze zijn

De wereld van de bouw en renovatie staat nooit stil, en we spotten voortdurend de nieuwste trends. Tegenwoordig is er eentje die werkelijk niet alleen esthetisch mooi is maar ook super onderhoudsvriendelijk : de opkomst van XXL tegels. Maar wat maakt dit nu zo bijzonder?

Een streling voor het oog: keramische XXL-tegels

Groot, groter, grootst – XXL tegels zijn niet alleen indrukwekkend vanwege hun afmetingen, ze bieden ook een naadloze, luxueuze uitstraling die niet te evenaren valt. Grote tegels en platen kunnen op vele manieren worden gebruikt. Denk maar aan de bekleding van vloeren, muren, werkbladen, spatwanden en nog veel meer. Ze zijn verkrijgbaar in een breed scala aan kleuren, patronen en texturen, waardoor ze gemakkelijk kunnen worden aangepast aan elke stijl of ontwerp.

Voordelen van XXL Platen

• Minder voegen = gemakkelijker onderhouden.
  • Meer ruimtelijk gevoel in elke kamer.
  • Beschikbaar in verschillende formaten, uitvoeringen en afwerkingen.
  • Te plaatsen over bestaande wandtegels zonder uitbraakwerken.
  • Een echte Eye catcher in ieder badkamer door zijn unieke uitstraling

Onderhoud? kinderspel!

Niemand heeft nog zin om urenlang schoon te maken. Daarom zijn onderhoudsvriendelijke keramische platen een godsgeschenk. Groot formaat tegels betekent minder voegen en dus minder plekken waar vuil en kalk zich kan ophopen.  Verder zijn keramische tegels bestand tegen alle vormen van slijtage en blijven ze hun oorspronkelijk kleur behouden.

Langen1-1661431052824.jpegA6868F10-326B-4FED-8B7C-A4EE22AEF85F-1662815924226.jpegIMG_4340.jpgIMG_3967.jpgIMG_1337.jpg

Nog vragen?

Zin om je badkamer, keuken of woonkamer te renoveren ? Kom eens langs in onze showroom of neem contact op via info@reno-ville.be of bel +32 (0)89 86 51 37. Laten we samen jouw droomproject realiseren!

Contact | Reno-Ville

Contacteer ons gerust indien je vragen hebt. Wij proberen je zo snel mogelijk te beantwoorden.

Meest recente posts

In de kijker

Hoe kunnen wij u helpen?

Wilt u beroep doen op onze expertise voor het realiseren van uw droom? Neem gerust contact met ons op voor meer informatie.

contacteer ons