Badkamerrenovatie op maat: waar moet je op letten?

Renovatieprojecten kunnen een behoorlijke klus zijn, en wanneer het op badkamerrenovatie aankomt, is er een hele checklist om rekening mee te houden. Bij Reno Ville kennen we de klappen van de zweep. We hebben een berg ervaring in het creëren van maatwerk badkamers die niet alleen functioneel, maar ook een streling voor het oog zijn.

Een solide badkamerrenovatie planning: de fundering van elk project

Het plannen van een badkamerrenovatie kan een uitdagende taak zijn, vooral zonder de juiste expertise. Bij Reno-Ville hebben we een stap-voor-stap handleiding samengesteld om u te helpen bij het plannen van uw perfecte badkamer.

Badkamerrenovatie | Reno-Ville

Wilt u uw badkamer een opfrisbeurt geven? Samen met u worden alle mogelijkheden overlopen en werken wij een badkamer uit op uw budget en visie.

In kaart brengen van uw behoeften

Een persoonlijke badkamerrenovatie is geen kinderspel; het is de kunst van luisteren naar de klant en vakmanschap inzetten om dat droomontwerp waar te maken. Het allereerste wat we doen is een overzicht maken van wat u precies van uw badkamer verwacht. Denk na over de functionaliteit en het ontwerp. Wilt u een dubbele wastafel, een nieuw bad of een nieuwe douche? Wilt u de indeling veranderen? Wat voor soort opbergruimte heeft u nodig? Hoe zit het met de verlichting en ventilatie? Heel wat stappen die we samen met de klant overlopen

Keuze van het ontwerp

Nadat u uw behoeften in kaart heeft gebracht, kunnen we de stijl en het ontwerp van uw badkamer kiezen. Wilt u een moderne, minimalistische badkamer, of eerder iets landelijks of klassieks? Denk na over de kleuren, de vloer- en wandtegels, het sanitair en de accessoires die bij uw stijl passen. Een volledig of gedeeltelijk betegelde badkamer ? Ook hier adviseren wij onze klanten door te werken met moordboards en kant en klare toonzaalopstelling.

3D-Visualisatie

Bij Reno-Ville bieden we onze klanten de mogelijkheid om hun toekomstige badkamer te visualiseren met behulp van 3D-design software. Dit stelt u in staat om een beter beeld te krijgen van hoe uw badkamer er na de renovatie uit zal zien. Dit kan bij ons effectief met gekozen tegels en sanitair van onze toonzaal. Een absolute meerwaarde.

Budgettering

Het bepalen van een budget is een cruciale stap in het planningsproces. Dit zal u helpen om de juiste keuzes te maken en ervoor te zorgen dat het project binnen uw financiële mogelijkheden blijft. Ook hierin trachten we altijd rekening te houden met de wensen en het budget van de klant. Mooi hoeft zeker niet altijd duur te zijn.

Planning en uitvoering

Indien aan alle bovenstaande stappen is voldaan, kan Reno-Ville aan de slag met de werkelijke uitvoering van de renovatie. We zullen een gedetailleerde planning opstellen en ervoor zorgen dat de renovatiewerkzaamheden soepel en efficiënt verlopen.

Interesse?

Benieuwd hoe we dat aanpakken? Neem een duik in onze toonzaal of contacteer ons via info@reno-ville.be of op +32 (0)89 86 51 37.

Image description

Contact | Reno-Ville

Contacteer ons gerust indien je vragen hebt. Wij proberen je zo snel mogelijk te beantwoorden.

ONTDEK MEER

Meest recente posts

BLOG

In de kijker

Hoe kunnen wij u helpen?

Wilt u beroep doen op onze expertise voor het realiseren van uw droom? Neem gerust contact met ons op voor meer informatie.

contacteer ons